משפחת מועלם

סיפור משפחתי

רקע כללי עליכם

אנחנו משפחת מועלם שרון ויניב בני 50 פלוס הורים לעומרי בן ה5 שמאובחן על הרצף האוטיסטי ועילאי בן ה3 שמאובחן על הרצף האוטיסטי הבנים נולדו אחרי 15 שנות נישואים ,אני שרון בובנאית ותכשיטנית לשעבר היום עקרת בית ויניב מנהל אזור בעירית חולון .

איך הגעתם לעמותה?

הגענו לעמותה דרך שיחה עם חברה ששיבחה את פעילות העמותה ביקשתי מטל אסייג מנהלת העמותה שתצרף אותנו לקבוצת הווטצאפ ומאז האירוע הראשון שנירשמנו התאהבנו בעמותה ובצוות והפכנו לחלק ממשפחת מחייכים אל החיים

מה היתה הפעילות הראשונה שלכם?

הפעילות הראשונה הייתה מסיבת חנוכה ,הייתה באולם הספורט הכל היה מסודר לפרטי פרטים הילדים נהנו והיו מאושרים ואז החלטנו ללכת לכל אירוע שהעמותה מפרסמת טל ומישפחתה וצוות המיתנדבים מגויסים באופן מדהים לעשות הכל בשביל ילדינו וגם בשבילינו ההורים שזה לא מובן מאליו .

סיפור/חוויה מרגשת מאחת מפעילויות העמותה

החוויה הכי מרגשת כמובן זה בכל אירוע של העמותה זה מרגש אבל במיוחד הנופשון באילת נסענו לראשונה שנה שעברה וגם השנה אין דבר שהעמותה לא עשתה בשביל לשמח אותנו ,בית מלון מפנק ,מתנות ,אטרקציות אין מילים בפי לתאר את החוויה הזאת .

מה חשיבות העמותה בשבילכם?

החשיבות של העמותה בשבילנו זה ממש כמו מישפחה ,אין מספיק מילים להודות לטל ולמיתנדבים על הנתינה והרצון לשמח אותנו טל יקרה תודה על הכל ועל הקיום שלכם ,יש המון עמותות לצרכים מיוחדים אבל זאת העמותה הכי מיוחדת שיש

האם יש עוד משהו שתרצו להוסיף?

אני רוצה באמת בשביל להמשיך את קיומה של העמותה הזאת לתרום לתרום לתרום הכספים באמת הולכים לילדים ולהורים נטו חג שמח לכולם